Internetbankieren is griezelig en eng

.. zeggen vele senioren die bij ons langs komen met vragen over internet.

De berichten over internetbedrog helpen hier niet aan mee.

We begrijpen heel goed dat u niet zo maar kunt starten van 0 naar 120. Daarom leggen we eerst stap voor stap uit wat u met een tablet kunt doen. Hierdoor weet u waar u mee bezig bent, maakt geen fouten en de uitgaven zijn goed onder controle.

De tijd dringt echter, banken sluiten steeds meer filialen waardoor u vooral in kleinere plaatsen niet meer bij een bank terecht kunt met uw vragen. Wanneer u met uw bank belt en na lange tijd een medewerker aan de telefoon krijgt wordt u wederom gevraagd een en ander online op te zoeken.We kunnen ons voorstellen dat u daar niet blij van wordt.

Hieronder leest u het artikel uit FD van 24 januari jl. waaruit blijkt dat banken niet capabel zijn om een en ander uit te leggen. Door de snelle veranderingen wordt het steeds lastiger aansluiting te vinden bij de moderne ontwikkelingen.

60 plus kan u hierbij gelukkig wel goed en individueel begeleiden!

Naar het artikel (pdf)

Reacties zijn gesloten.